Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamę dla Twojej firmy

ecydować się na najlepszy z nich?Wikipedia i definicja billboardówBillboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświ

Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamę dla Twojej firmy Fajna reklama, to działająca reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: billboardy, ulotki ,albo to tak na prawdę kilka dostępnych opcji na promocję firmy. W jaki sposób zdecydować się na najlepszy z nich?

Wikipedia i definicja billboardów

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). =

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Dobry czy zły pomysł - reklama z nagłośnieniem

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.


Parkingowa reklama

Coraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zajmują miejsca parkingowe. Na szczęście nie każda firma reklamowa, która ma w ofercie przyczepy reklamowe pozwala na takie działania.

Zazwyczaj jeżeli już przychodzi do zostawienia przyczepy w jakimś widocznym miejscu, to jest to dogadywane z właścicielem danego parkingu, czy nieużytku. Wtedy jest to jak najbardziej zgodne z prawem. Należy jednak pamiętać, że taki sposób promocji może spowodować niechęć przyszłego klienta do danej firmy.